nilbuglem Tgcs bizim bağırsak tepkili bir alejiydi, hzuursuzluk şikayetiyle gitmiştik kakada kan vs ☺️ mahmut hoca ilgilidir 🙏🏻
mltmakbukut nilbuglem merhaba bebişinizin alerjisi geçti mi mahmut beye mi gittiniz biz de diyet yapıyoruz ama kakadaki kn geçmiyor
Tuba2289 nilbuglem bizim de öyle.Çözüm oldu mu neler yasaktı yiyebiliyor musunuz artık.Biz de Mahmut bey ile görüşüyoruz
irem-20 Deletedmom021 mehaba Mahmut beye muayene oldunuz mu?bizde doktor arayişindayiz neye alerjjmiz olduğunu bulamıyoruz.memnun kaldınız mı siz
tusibianne nazan34 kudret bey de herkese öyle diyor sanırım ama tutturuyor da bize de 20 günlükken çok hassas alerjik ve nazlı bi kız olacak demişti hepsi tuttu😢😬
nilbuglem Tuba2289 yani 5 ay kadar diyet yaptım ama artık cok yorulmuştum 5 ayın sonunda bile mukus vardı. Ben de diyet açma kararı aldım bu sekilde atlattık..