Tugbabektas Konu ben değilim. Post sahibi sütlerimi atarken canım acıdı diye post açmış. Sütleri atmak, dökmek yerine alternatif olarak ne yapılabilir onu düşünmek lazım. Allah’ın mucizevi yarattığı anne sütünün üzerinden konuşuyoruz. Dini olarak günah olabilir, caiz olmayabilir. Poşet poşet sütü atmak yerine ne yapılabilir ona bakmak lazım. Fikri olanlar seçenek sunmuşlar: Süt Bağışı Yapılabilir. Süt Banyosu Yapılabilir. Ekmek Doğranıp Sokak Hayvanlarına Verilebilir. Kanser Hastalarına Kullanılıyormuş. En azından bir devlet hastanesine gidilip elimde süt var bebeğim içmiyor ne yapabilirim diye sorulabilir. Süt bağışı yapılacaksa aynı cinsiyette olan bebeğe verilmesi sağlanabilir hatta güven yoksa imza alınıp takip edilebilir gibi. Zaten kişinin bir hastalığı varsa sütün sıkıntılı olduğu durumlarda kişinin dikkat etmesi gerekir. Benim savunduğum Allah’ın mucizevi olarak annelere gönderdiği sütü çöpe atmanın, dökmenin doğru olmadığı. Neden bu kadar tepki aldım onuda anlamadım. Post sahibine “HIZLI BİR ŞEKİLDE İMHA EDİN” deseydimde tepki alacaktım. Neden insanların fikrine, düşüncesine saldırıyorsunuz ki? Ben sütün çöpe atılmasını doğru bulmadım. Bağış yapılabilir dedim evet dini inancını çok yoğun yaşayan biriyse tedbirini alıp bağış yapabilirdi. Yoğun bakımda yatan bir bebek içebilirdi belki. Yani post sahibine “SÜTÜNÜZÜ ATIN” demediğim için aldığım tepkilere bak.. ☺️ Çok garipsiniz gerçekten. Bu caiz değil diyenlerin bir çoğuda amcasının oğluyla evlidir. Amca oğlu caiz çünkü… Dinin, İmanın, Paranın kimde olduğu bilinmez.
Bana göre Allah’ın bize verdiği hiç bir nimet israf edilmemeli…