Alıntı
(Son on yıldır yapılan birçok araştırma da gösterdi ki anne sütünde bebeğin epigenetik yapısını değiştiren mekanizmalar vardır. Örneğin anne sütünde anneden anneye değişen mikro RNA’lar vardır. Mikro RNA’lar annenin genlerinden gelir ve bu sütü içen bebeğin annenin genlerinden etkilenmesi ve epigenetik olarak bebeğin genlerinin yeniden düzenlenmesi anlamına gelir.[4] Son yapılan çalışmalara göre de insan yaşamının ilk iki yıllık dönemi yani süt emdiği dönem bu epigenetik değişimlerin en çok olduğu zaman dilimidir.)
Benim fikrimce aynı cinsiyetlerle olan cocukların sütü paylaşılmalı.
Etrafımda sırf çocuklar süt kardeş olsun diye emzirmeler var birbirlerinin çocuğunu.
Çok yanlış buluyorum, ihtiyaç olmadığı sürece paylaşılmamalı.
YouTube’da bir hayat hikayesi dinledim. Kadınım kocası süt kardeşi cıkmış ve boşanmışlar.