mertinannesi__ benım kızımda 3.5 aylık bu zamana kadar hıc pişik sorunu olmadı ılk 2 ayda süreklı altını degıstırıyordum şimdi gece ıslatmıyor cok dıyr degıstırmıyordum uzun zaman hıc bır sey olmadı, gecen hafta gece cok işemış sanırım ondan pişik oldu. 1 haftayı gectı ugrasıyorum, süreklı altını degıstırdım havalandırdım, bezsız pantolonunu gıydırdım hava alsın dıye, krem kantaron gagı kullandım,cesme altında yıkadım, ılk olan yer gectı başka yerde pişik cıktı, sonra orası da gectı başka yerde cıktı, bende nıye oldu anlamadım sızın gbı.