Ya aynı durumdan bende şikayetçiyim. Hiç bezinin ıslak kalmasını istemiyor. Çok ağlıyor. Gece 2 buçuk 3 civarı mecbur değiştiriyorum. Ağlaması kesiliyor ama malesefki uykusu dağılıyor 2 saat falan uyumuyor. Sabah 7 gibi gene aynı bezi ıslandığı için ağlıyor değiştiriyorum mecbur. Bende o da uykusuz kalıyoruz. Ne yapayım 😢