Pinar9 ilk gün uyandı. Emiyor mu bebeğiniz bilmiyorum? Benim bebeğim emiyor ve çok düşkün memeye o yüzden ben kafamda şöyle yaptım eğer emdiği saatten 3 saat sonra uyanırsa emziricem yoksa emzirmeden uykuya döndürücem. İlk gün 1-2 saate bir uyandı. 3 saat dolmadan uyandıklarında aynı gece yaptığım gibi emziği ağzına verip piş piş yaparak uykuya döndürdüm. Odanın karanlık olduğundan emin olun. Ve kolay uyumadı ilk gün ama onu söyleyeyim. Yine 1 saatten fazla sürdü. Eşime de dedim bu 1 hafta bana yardımcı ol. Biliyorum çalışıyorsun en azından rahatsız olursan başka odaya geç dedim. Zaten ilk gün böyle yaptı diğer günler vakti dolmadan kalkmadı. Kalktığında da emziğini verip biraz piş piş yapınca hemen uyudu. Mesela biz bu hafta 26. Hafta atağına girdik çok sık uyanmaya başladı. Ama her seferinde ( ağladığında ama yani mızladığında ellemeyiyorum ) emzik piş piş geri uyudu. İnanın ben çok rahat ettim kendime ayıracak vaktim oldu. Eşimde oturup çay içmeye vaktim oldu. Eşim bile diyor bu ne harika bişeymiş böyle diye 😅