oglanannesi11 size komik gelecek belki ama tam pozisyonu anlatayim😅once kucagima aliyorum ayakta sol kolu koltuk altimdan asagi sarkik sag omzumda kafasi bacaklarinin arasindan diger kolumu gecirip birlestiriyorum saga sola doner gibi yavas yavas pis pisa basliyorum kafasini serbest birak odayi tanisin bu esnada los isik sessizlik (gunduz kendi uyuyor hala)pis pis devam ve gozler bayilmaya basliyor en fazla uc dakika sonra hemen yataga oturun sallamaya devan ayni sekilde pis pislar azalsin ve sallama degilde kayik gibi iste gosterebilsek neyse daldigini anladiginda hic kimildama sana sokulmaya baslayacak ben besigine koyiyorum dalinca ama dis doneminde borlikte yattik oturdugum yatakta omzunda kaliyor biraz sonra birakiyorum yani herkesin bir yontemi vardir hep ayni yontemde tutmuyor bazen biri geliyor bozuyor cocuk ne hosuna giderse onu yapiyor bizde oyleyiz uyurken en rahati ariyoruz😂ben eskiden yeni doganken şimdi alti aylik koyardim yataga uzanirdim yanina uyurdu nerde o gunleeer diyorum ama uyutmaktan zevk aliyorum degisigim ben