oglanannesi11 yatarak emzirdim emerken öyle uyuya kalırdı. Uyku eğitimi falan vermedim, çok saçma geldi. 6 aylık bebek annesine ihtiyacı var, nasıl ayrı odada yaptırabilirdim, ağladığında bir de yanına gitmeyeceksin dedi. 2 yaş 4 aya kadar bizim aramızda yattı. Sonra kendi istediğiyle kendi odasında yatmaya başladı, biz de şaşırdık tabi. Çapraz sling aldım içini yatırırdım, kucakta emzirerek yada sallayarak uyuttum o aylarda.