Kelebek1234 bazen duruma göre sonradan belli olabiliyo mesela kolik bi bebekse baştan beri varmış ama sonradan şikayetler artmış olabilir mukuslu kaka yada kakada kan varsa yüzde yada cildinde kızarıklık döküntü varsa gaz sancısı yada emdikten sonra midesinde gürültülü sesler geliyosa ayına göre kilo alımı azsa alerjik durum düşünülebilir sıkı bi diyetle şikayetler geçerse zaman zaman diyet açarak deneme yanılmayla geçip geçmediğine bakmanız gerekiyo ama stres yapmayın sütünüz azalmasın ve kesinlikle aşerji mamasına başlamalısınız .. çapraz durumdan ötürü dana eti tahin susam yumurtayıda kesebilirsiniz 20 gün süreyle diyeti bozun örneğin önce susamı açabilirsiniz üç gün boyunca tüketin bebekte bi değişim yoksa sıkıntı yoktur basamak basamak ilerliyosunuz zaten süt diyeti açılırkende ilk önce pişmiş gıdadan başlayın mesela sütün girdiği bi kek yada kurabiye olabilir sonra margarin tereyağı deneyebilirsiniz sonra kahvaltılara peynir ekleyip en son yoğurt ve süt içip anlayabilirsiniz zaman ve sabır isteyen bi süreç şimdiden geçmiş olsun umarım kısa sürede sona erer