Annebebek7856 bazen az miktarda alındığında reaksiyon göstermiyor bebekler onu düşünmüş olabilir doktorunuz neocate, aptamil, evolvia birini randevu zamanınız gelene kadar ücretli alıp deneyebilirsiniz. Biz neocate ve aptamili kullanmıştık mesela. Sonrasında rapor çıkarıp reçeteyle ücretsiz devam edersiniz