seymaasik Boncugummomy1 kuzu biz eğitimde 1. Haftayı geride bıraktık. Kendi kendine uyumayı öğrendi. Ayrıca gece sadece iki kere uyanıyor. İnşallah böyle devam eder. Sadece pis pis desteği veriyorum
Boncugummomy1 seymaasik yaa banada anlatin lütfen 😅 gece sürekli uyaniyo yarim saatte bir nerdeyse. Gündüz uyutma fobisi oluştu bende resmen. Biz bide dis çıkartıyoruz tabi 2 tane patladı alttan ama hala cok huzursuzzz