Urasss13 çok haberim var bende ne zorluklarla yaptırıyorum mesela. Yemiyorum içmiyorum yaptırıyorum pahalı olduğunu ben zaten dile getiriyorum böyle önemli bi aşının pahalı olmasınada isyan ediyorum ama doğruyu söylüyorum ölümcül bi hastalık malesef. Bu bi gerçek. Bilmeleri lazım olan olduktan sonra hastanelere düştükten sonra o payı bulmak bi fayda etmiyor