Geçen gün bi arkadaşımla konuşuyoruz aşıların önemli olduğunu menenjit ve rota aşısı çok önemli ama çok pahalı herkes yaptıramıyor keşke devlet karşılasa vs vs. Bende dedim rota aşısı yaptırım rota oldu allahtan aşısı var dedim döndü bana diyor ki demek aşı korumuyor. Korusaydı aşı olmazsı çocuk dedi bende dedim ki aşı olmasaydı çok ağır geçirebilirdi. Doktor kakasını görür görmez sen aşılarını yaptırmışsın belli dedi ben aşısı var demeden Allah korusun aşısı olmasa ağır geçirip ölebilirdi dedi bu insanlar neden böyle araştırmadan yorum yapıyor heleki sağlık konusunda keşke buksdar önemli aşıları devlet karşılasa en azından yarısını