Deleltedmom_69
Üstte yazmışsım 2 kere emziriyorum gece diye benim ki de 8 9 gibi yatıyor 12de emziriyorum sonra 3 te kalkıyor emziriyorum 6da kalkıyor emziriyorum 8de uyanıyor bende 3 kere emziriyorum bende mama içirip yatırıyorum mamayla doyuyor o yüzden ilk uyanmadı 12 veya 1 gibi olabiliyor gece emziriyorum o yüzden 2 3 saatte uyanıyor bence endişelenecek bir şey yok seninkide normal geldi bana mamayla ve sütünle doyuyordur her bebek aynı değildir benimki iştahlı bi bebek doymuyor o yüzden sık doyyuruyorum ben de bebekken çok uyurmuşum annem uyandırır öyle emzirirmiş gece 2 kere kalkman normal geldi bana