Mihra-1 Bebegim 1 ay 20 günlük gündüz hic bir sıkıntısı yok sadece emmek için kalkıyor geri uyuyor ama aksam saat 10 dan sonra bi uyanıyor sabah 5e kadar ağlıyor bağırıyor emzik tutmuyor aglamaktan krize giriyor yaşayan varmi acaba
Sushie Mihra-1 bebeğim 1 ay 3 günlük aynı durumdayız gündüz uyuyor hece ayakta sussa ona da razıyım sebepsiz ağlıyor durmadan
Sehnaz56 Sushie benimde 1 ay 3 günlük aynı gündüz sorun yok gece başlıyor bugün ikindiden beri ne uyuyor me başka bir şey sadece ağlıyor karnı aç diye mama verdim aynı uyuyor 10 dakika sonra uyanıyor normal mi benek uyuyarak büyümez mi
Lavinya_ Canım ilk aylarda bebekte gece gündüz kavramı olmuyor benim bebeğimde öyleydi ne emzik tutuyordu ne uyuyordu çok zorlanmıştım ama şimdi 3 aylık oldu yavaş yavaş uykuları düzene girdi bende şükür nefes aldım
Deleltedmom_69 Lavinya_ Bisey sorucam canim benimde 3 aylik bebegim var geceleri uyandirip emziriyomusun yoksa kendisininmi uyanmasini bekliyosun
Mihra-1 Sehnaz56 İste hep kucakta olduğu icin yedigi mamada yaramıyor 2bucuk kilo dogdu su an 4 kilo 300 gr geride kilosu
Mihra-1 mrveefe12 Kucakta yüz üstü pozisyonda hafif hafif aşağı yukarı hareketlerde susuyor ama bel ağrısınfan ölüyorum 😁😏
Mihra-1 Deleltedmom_69 "#p24356062 Kendisi uyanıyor zaten 2 satte bi uyandığı zaman emziriyorum Deleltedmom_69
Lavinya_ Deleltedmom_69 Duruma göre uyandırıyorum canım. Sütüm gelmiş üstüm başum ıslanmaya başlamışsa, bebeğimdede hafif kıpırdamalar varsa uyanmasını beklemeden alıp emziriyorum. Eğer sütüm gelmiş ama bebeğim çok derin uyuyorsa kıyamıyorum sütüm sağıp uyanmasını bekliyorum, sütüm gelmemişse zaten uyanmasını bekliyorum
34663466 Mihra-1 benım bebegım de aynı senınkı gıbı gündüz uyur gece uyumazdı ama sımdı öyle degıl şükür gece uykusunu uyuyor artık vıcudu rahat olursa sabret bıraz daha canım
Deleltedmom_69 Mihra-1 Anladim benim oglum aksam 9 da uyuyo sabah 8 kadar iki kere emziriyom sadece uyandirmiyorum bisey olmaz dimi
Burcuvolkan Bizde 1 ay 12 gunluguz,doğduğundan beri ne meme ne emzik tuttu, hemen araştırdım ve aventin kaşıklı biberonu aldim emzikte aventin ve hemen tuttu ,ARTIK gündüz o yalıyorum emzikle ve az uyutuyorum gecede rahat uyuyo
Mihra-1 Deleltedmom_69 Kaç aylık ki cok az emziriyorsun en gec 3 satte bi emzirmen lazm kan şekeri düşer
Deleltedmom_69 Lavinya_ Anladim canim. Benimde 3 aylik oglum var aksam 9 da uyur de yada de emiriyorum snra kendi 7bucukda uyanyo cokmu acaba o takiliyo kafama
Deleltedmom_69 Mihra-1 3 aylik isde ama mama icipde yatiyo 1de ben emziriyorm zorla sonra kendi ne zaman kalkarsa
Lavinya_ Deleltedmom_69 Üstte yazmışsım 2 kere emziriyorum gece diye benim ki de 8 9 gibi yatıyor 12de emziriyorum sonra 3 te kalkıyor emziriyorum 6da kalkıyor emziriyorum 8de uyanıyor bende 3 kere emziriyorum bende mama içirip yatırıyorum mamayla doyuyor o yüzden ilk uyanmadı 12 veya 1 gibi olabiliyor gece emziriyorum o yüzden 2 3 saatte uyanıyor bence endişelenecek bir şey yok seninkide normal geldi bana mamayla ve sütünle doyuyordur her bebek aynı değildir benimki iştahlı bi bebek doymuyor o yüzden sık doyyuruyorum ben de bebekken çok uyurmuşum annem uyandırır öyle emzirirmiş gece 2 kere kalkman normal geldi bana