Suu35 İki tıp ameliyat var biri bıçak altına yatmak.Oradaki çatlak oluşan yeri kesip çıkartıyorlar.Ameliyat sonrası işkence tarzında ağrılar çektiğini söyleyen var,oradaki kas zedelendiği için gaz ve dışkı kaçırma problemi oluşuyor ilerleyen zamanlarda.Ben ameliyat sonrası acıları çekmek istemediğim için diğer yöntemi seçtim.Lazer ile ameliyat.Belden uyusturuyorlar ayni sezeryan gibi lazer probla o damar yakılıyor ve bacaklar çözülür çözülmez taburcu oluyorsun.Ben sabah 10 da ameliyat olup 4 de taburcu oldum.Dikis yok ağrı yok kanama yok ilk tuvaletime aynı gün çıktım sıfır acı.Dunyalar benim oldu sanki.Ameliyat 4 dk sürdü.İlk bir kaç ay yediğine icitigime dikkat ettim kabız olmamak için Allah ima şükür kurtuldum.Lazer yöntemini her doktor yapmıyor bu arada.bebegimi o gün emzirmedim sütümü sagip döktüm sürekli gece emzirmeye başladım.