Mavisim çatlak dediyse biraz zor iyileşir benim hamileliğimde başladı 9 aydır çekiyorum çatlaklar çoğalıp derinleşti her tuvaletim işkence ağrı zonklama acı ve kanama oluyor kabızda olsam ıshalde olsa aynı ağrısı zonklaması olduğunda oturamıyorum bebeğimi ayakta emziriyorum geceleri acısından uyuyamıyorum bile emzirdiğim için hap vermiyorlar krem veriyorlar ama hiç bir işe yaradığı yok rahat rahat tuvalet yapmayı özledim