Dilaylaa cutiebun_ benimki iki buçuk haftadır hasta zaten ortada ne kural kaldı ne bir şey nasıl toparlarim bilmiyorum 🤦
cutiebun_ Dilaylaa aynen bizimde öyle hastalıktan çıkıyoruz huy değişiyor devamlı evde neyse de okulda zorluk çekiyoruz bu aralar 🙈
Dilaylaa cutiebun_ bizim hastalıklar okuldan sonra başladı ya iki buçuk haftadır ateşi son bulmadi sizdede oluyor mu 🥺
cutiebun_ Kbrnn3641 yani bence cevap belli 😂 iki çocuk elbette daha zor ben ikinci çocuğu yapmadan önce tek çocuk zor sanırdım değilmiş 🙈
kenankaan Kbrnn3641 18 aylıkken 2 yaş sendromu başladı. Şu an 30 aylık, üç yaş sendromuna girdi galiba, önceden ağlıyordu şimdi vurmalar inatlaşmalar da başladı. Çok zorlanıyorum
cutiebun_ Dilaylaa olmaz mı aşko iyileşiyoruz 1 hafta sonra yine başlıyor. okul başladığından beri adam akıllı iyileşemedik. öksürük eylülden beri geçmedi bak kaç ay olmuş. şuan ateşi var birden çıktı bugün başında nöbet tutuyorum şuan.
Dilaylaa cutiebun_ ya ben ilk kez yaşayınca bu hastalık olayını korktum yani çok . Antibiyotik bitmişti tekrar başlattı doktor gecmeyince . Okulada devam etsin böyle bağışıklık kazanacak diyo doktor. Sen simdi yazınca bı nevi rahatladım.😐
cutiebun_ Dilaylaa bizim doktorumuz da dedi 1 sene hasta olacak hazırla kendini diye. çünkü çocuklar alışık değil her gün kalabalık bir ortama girmeye. bağışıklık öyle kazanacaklar ama tabi süreç zor