Kbrnn3641 Anneler sizin en çok zorlandığınız hangi dönem, hangi yaş aralığı oldu ve neden? Benimki kız çocuğu ve 20 aylık, sanki en zor bu dönem gibi geliyor bundan sonra herşey düzelecek sanıyorum 🥴
whitechocolatemochaa Kbrnn3641 keşke iyi şeyler söyleyebilseydim ama 31 aylık ve delirmek üzereyim hatta delirdim diyebilirim. bir çocuk 24 saat ağlar mı? ağlıyor hatta 25 saat ağlıyor. insanlıktan çıktım artık
cutiebun_ Kbrnn3641 4 yaştan sonrası çok zor geçti şuan 5 yaşında hala zor 😂 herhalde evlenene kadar böyle gidecek sjsjsjsj
Dilaylaa İlk altı ay ve iki üç yaş aralığı üçü geçtikten sonra baska bir dünyanin kapısı açıldı sanki 😂
cutiebun_ Sin21 benim öyle oldu büyüdükçe dertler de çoğalıyor derlerdi de yav hehe derdim 😂😂 doğruymuş sjsjsjsj
cutiebun_ Dilaylaa valla kendi bildiğini okuyor. istemediği birşeyi asla yapmıyor. kendi isteği olsun istiyor. bu aralar aksi de olmaya başladı. yandım ay aman ay aman sjsjsjs
Dilaylaa cutiebun_ benimki iki buçuk haftadır hasta zaten ortada ne kural kaldı ne bir şey nasıl toparlarim bilmiyorum 🤦
Deletedmom_75 Kbrnn3641 3 senedir anneyim 2 yildir zorlaniyorum ama su ara cok daha cinnet geçirmelik donemdeyim