Barany ben melodiuykudan almıştım. baya birden kestim bi öğle uykusuyla başladık sallanmayı bırakmaya ağladı tabiki ama bebeğimi gözlemledim gerçek bir ağlamamı yoksa sadece onu sallamam için mi yapıyor. bunuda kucağıma alacağımı anladığı an gülmeye başladığında cevabımı aldım zaten gerçekten ağlamıyor. ilk 45 dk sadece bağırdı sallamam için tabi kucağıma alıp sakinleştirip yatağa geri koy mantığıyla hareket ettik. ilk 45 başaramadım sonra salona geçtik biraz oynadı ikinci deneme için yatağa gittik yine bağırdı vazgeçecektim eğitimden odadan çıktım derin nefes aldım içer bi girdim kızım uyumuş 😅 ikinci deneme 7 dk bile sürmemişti o bana ders oldu dahada hasta olup bize bedenen ekstra ihtiyaç duymadığı takdirde sallamıyoruz