Kzılar kızım 13 aylık 13 aydır 4 saat kesıntısız uyudugunu bılemm . Uyutuyorum onu mesela yarım saat sonra kalkıyo ama gozler kapalı alıyorum kucagıma ayakta pıspıs yapıyorum uyuyor yada meme verıyorjm uyuyor gerı bırakıyorum 1 saat 2 saat sonra gerı aynı sekıl aksam 9da uyuyor sabah 8-9 gıbı uyanıyor ama bu saat zarfında 10 kere uyanıyor gece belkı 15 dır yanı . Napmamı önerirsiniz? Benim olan varmı acaba 🥺