Kkzmm aynen dediğiniz gibi doğum sonrasında bebek anneden ayrıldığında östrojen hormonunun bir anda düşmesinden kaynaklanıyormuş. Ergenlik döneminde östrojen artışı ile ortadan kalkıyormuş bu sorun. Çoğu doktor tamamen kapanma olmadan müdahele edilmesini doğru bulmuyor. Ama bizim doktorumuz da östrojen içeren krem vermişti. İnsan gerçekten tereddüt ediyor dokunurken.