Merhaba bugün doktora gittik kızımın vajinasını açıp bana yapışık olduğunu gösterdi eğer açılmazsa giderek kapanıp idrarını yapamayacağını söyledi temizlerken hafifçe bastırıp o yapışıklı açmam gerektiğini söyledi çok şaşırdım ilk kez duydum başına böyle bir şey gelen var mı? İnsallah becerip açabilirim çok korkuyorum