thecamellia Seda588558 başta yürütemiyordu ama alıştıkça yürüdü bide halıda çok gitmediği için zorlanıyordu ama alışınca yürüttü başta ağır gelmiş olabilir
Poyrazin_annesii Desteksız oturmaya başladıgında koymamızı önermştı doktorum. Bnde oyle yaptm ztn desteksızken bıkere koyıyım dedım kafasını tak dıye öne düşürdü
Nazlican 34663466 Onu da istemedim ama artık sürekli gezdirmemizi istiyordu babası da bir koşu gidip aldı, 😄
Nazlican 34663466 Size kalmış ama henüz çok erken bence müsaade etmeyin, bir kere kendini tam anlamıyla tutabilmesi lazım yürüteç için
zehrana Ben 1 aydır günde 30 dk olacak şekilde koyuyorum , parmak uçlarına basıyo yürüteçte , normal yürüymeye çalıştığımda adımlarınıda parmak uçlarına basarak atıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu , bırakmalı mıyım yürüteçi acaba ?
hemsire09 34663466 gelişine basıyo valla o an nasıl denk gelirse yürümeyi tam öğrenmeleri birkaç ay alıyor çünkü. Ama genellikle dengesini sağladıysa tam basıyor. Yürüteçte boyunun yere yettiğinden emin olun o zaman parmak ucunda yürümez seviyeleri oluyor yürüteçlerin eğer bebek havada kalırsa parmak ucu yetişiyor bi tek yere
34663466 hemsire09 aynen canım ona dıkkat etmem lazım çok sağol uyardıgın ıcın inş zmanı geldıgınde dıkkat edıcem çok
Gulumser6 34663466 yürüteçi sağlıklı bulmuyorlar. Onun yerine yürüme arkadaşı veya aktivite masası alınsa çok daha iyi olabilir.
Woman35 oykununannesiii09 34663466 bence koymayın ama illa koyucaksanız 6.5-7 ayı bekleyin derim o da günde yarım saat 1 saat
34663466 Woman35 evet 6.5 7 tam ıyı bence koymak isteyene bakalım almadım daha alırsam da yarımsaat ancak koyarım oda yeter ıns