Merehann benim de oğlum öyleydi 18 ay emdi bıraktırdım eşim de şaka yollu bırakamazsın falan demişti ben de o senin kararın değil dedim ki öyle gece en az 6-7 defa kalkıyordu ona da yazık gece sağlıklı uykusu yok ee bana da yazık o kadar çok kalkınca bende sabah çok zor uyanıyordum ve çok yorgun oluyordum ben de bıraktırdım çok da düşkün olduğuna rağmen çok zorlanmadı şimdi 2-3 defa kalkıyor o bile benim için iyi eşimin karar hakkı yok çünkü 1.5 Yıldır ağladığında kalkmışlığı yok sizin kendi kararınız önemli bence