Merhaba arkadaşlar oğlum 18 aya yaklastı meme delisi bi çocuk 2 yaşa pek bişey kalmadı ama oğlum memede uyuyo emzik gibi kullanıyo gece. Mayıs gibi bıraktırmayı düşünüyorum önerileriniz varmı acaba şimdiden bi plan yapmam lazım cünkü çok zorlanacak. Ama beni en çok düşündüren eşim konu her açıldığında bırak çocuğu ne kadar emmek isterse emsin diyo açar zorla veririm gibi cümleleri var. Zaman yaklastıkca bırakırken ters düşeceğimizin ve huzursuzluk cıkaracagının sinyallerini veriyo hem çocukla hem esımle ugrasacagım sanırım. Aglamasına asla izin vermez geceleri ne yaparım bilmiyorum kesin çok ağlayacak şimdiden kara kara düşünüyorum.