Denizz97 benim kızımda böyleydi doğduğunda da küçüktür büyük ihtimalle hep aynı seyretti çocuk doktorumuz bizi çocuk nöroloji doktoruna yönlendirdi muayene etti bu arada fazla da yok türkiyede çocuk nörologu biz istanbul ‘da sinan bey’e gittik baktı ölçtü benimde normalden küçükmüş birincisi genetik dedi ikincisi haraketleri algısı vs ile ilgili şeyler yaptı atıyorum ayakkasını aldı benim dedi tepkilerine baktı vb gibi şeyler takip etmeye gerek görmedi ama erken yaşta okula başlama tavsiyesi verdi sonra araya pandemi vs girdi tabi şu an 5 yaşında çok şükür bi sıkıntısı hiç bi anlamda olmadı