Denizz97 bizimde tam tersine baş çevremiz büyüktü 4.ayımızda doktor aynı soruları bana da sordu ama oğlum doktorun yanında da tüm soruların cevabını vermişti yani çok hareketliydi, gülümsüyor, algılıyor, aguluyor vs vs
Doktor da baş çevremiz büyük neyseki akılla dolu demişti yapı genetik diye de ekledi :) yani algılarında bir sorun yoksa sizinde bu şekildedir diye düşünüyorum 🙏