Liyanur1 Benmkide 13 aylık . yemez içmez .sadece meme istiyor.goguslerim artık çok ağrıyor geceleri memeyi çekeyim uyanıp ağlamaya başlıyor .bende bıraktırmak istiyorm .emerek uyuyor .sallamaya alışmadi emzik emmez nasıl uyuyacağım başarabilir miyim bilmiyorm ya