Kızlar bebeğim 15 aylık hem ilaç kullanıcağım için hemde doktor emzirmeyi bıraktırmayı uygun gördüğü için bıraktırmam lazım aslında 1-2 hafta önce ilaçlara başlamış olmam lazımdı ama bi türlü nasıl yapıcağıma karar veremedim internetten baktığımda ilk gündüz emmelerden başlayın gündüz atıyorum 8-9 defa emiyorsa önce 8e indirin 3 gün sonra 7ye indirin yazıyordu bu şekilde mi ilerlemeliyim ? Yoksa birden mi kesmeliyim ? Lütfen bana bu konuda fikir verir misiniz ?