Rabiakaptan hayır , eczane de deldirmistim,krem vermişlerdi söyledikler gibi gün içerisinde ara ara çevirdim,sadce ilk takilam küpeyi iki hafta olmadan çıkarıp altın takmıştım,çünkü kulağının birisi alerjik reaksiyon gösterdi,yani kanana gibi birşeyi farkettim hemen altınla değiştirip kremlemistim tabi kualagi iyileşene kadar çevirmeye devam etmiştim çünkü yapışmamasi için yapılması gerekiliyor..zaten iyiki o ayda taktırmışim,yasaklar gelmişti, anlamadığı için kulağını ellemiyordu, iyileşme süresi kısa oldu,egerki anlayan yaşta yaptırmis olsaydım, kesinkle izin vermezdi,benim kulağımdaki kuperli gördükce banda tak diyor senin kualginda var kizm diyorum bakıyor çok mutlu oluyor😂😂