tospikannesiiii süper ☺️ düzenimiz üç aydır berbat asla 8.30 da uyuyan bir çocuk değil,bazen gece 12-1 buluyor ama 12 de de yatsa iki kere mutlaka gece beslenmek için kalkıyor,gündüz sanırım üç dört kere uyuduğu oluyor o yüzden,çok müdahale edemiyorum kendim çalıştığım için gündüz