Adhgftjk 16 aylık oğlum. Uyandıktan yarım saat bir saat sonra kahvaltı yaparız. Genelde 9 u bulur. Yumurta, peynir, omlet, pankek, krep ne yaparsam onu yer. 12 gibi meyve yer. 1 de uyur ve 2 buçukta öğle yemeği yer. Çorbayla aramız yok maalesef. Köfte, makarna, pilav, fırın sebze artık ne yaparsam. 4-5 gibi ara öğün yapar. Kuruyemiş, meyve, muffin, kek ona özel yaparım. Dün elmalı browni yaptım 2 dilim yedi bugün de yer. Akşam da 7-8 arası biz ne yersek onu yer. Dünkü menüsü şöyleydi:
Sabah: ıspanklı muffin
Ara öğün:muz
Öğlen: Kebap, domates, salatalık
Ara öğün:elmalı browni
Akşam: Fellah köftesi