Kdjvnm1 Sabır sadece sabır gerisi boş ilaçlar damlalar boş. Böyle böyle büyüyecekler inan. Alışınca zaten problem olmuyor.
Sedaersoysumen Metehan_Selcan ıhlamurun yapraklarını değilde çiçeğini demleyip vermek gerekiyormuş bebeklere. Yaprakların alerjen özelliği varmış bazı bebeklerde alerji olabilirmiş o yüzden çiçek yerlerini demleyip vermek lazım. Ben kahvaltıda çay niyetine veriyorum çiçek kısımlarını demleyip yüzüp veriyorum
Nsr123 Metehan_Selcan suyu kaynatiyorum çiçeklerini ayırıyorum içine atıyorum demleniyor birde ayva kabuğu atıyorum içine biberona koyup veriyorum
Zeynepsametaras Sedaersoysumen Vallahi bende doktora götürdüm kaka idrar kan ultrasyon bütün tahlilleri yapıldı çok şükür bir şey çıkmadı uyumuyo nedeni bi bulamadım🤷♀️
NehirPerisi Nsr123 benim bebeğim tam 1 yaşında. Hiç uyumuyor. Uyku eğitimli bir de . İyice evin paşası oldu. Gündüz kısa uykular, gece yarım saatte bir kalkmalar. Doktoru melaatonya sprey verdi ama kullanmicam.