Nurrcem Yaşıyorum kaygı korku bazen kafamda kurup ağladığım çok olur kalbime sıkıntı düşer hızlı hızlı atar tansiyonum düşer vs psikiyatriye gitmeyi çok istiyorum ya vaktim olmuyor ya maddi durumum ama sebebini çok iyi biliyorum ki hep güvendiğim insanlardan ağır darbeler aldım ve toksik bi ilişkim evliliğim var sesimi çıkaramayacağım insanlar kaynanam mesela öyle insanlar tarafından eleştirildim içime attım sustum ve sonuç bu 🥲 kötü bişey okusam hemen geçiyorum çünkü ya benimde başıma gelirse ya olursa naparım ne ederim diye düşünürken bakmışım ağlıyorum ama inşirah suresini okumuştum geçen haftalar iyi gelmişti Rabbim inşallah hepimize derman verir böyle yaşaması çok zor eskiden 2 binden fazla hesaplı sosyal medya hesabım vardı şimdi 74 zarar görmediğim insanlar bile zarar verecek gibi geliyor kimseyle muhatap olasım gelmiyor kaçıyorum herkesten sürekli evdeyim