Sedaayaz2525 çook geçmiş olsun öncelikle🙏🏻
Biz de bugğn gittik alerji doktoruna dediğiniz gibi gıdadan olmadığını söylediler ve egzema teşhisi koydular. Gıdadan kaynaklanıp kaynaklanmadığını ise bir çok şeye baktılar ama bizim şüphelendiğini balkabagı gibi şeylerin testı yokmuş ona kontrolde bakalım yanınızda başkabağından bir parça getirin dediler. Böyle oluyor değil mi sizin de yaptırdığınız testler?
Bizde şu anda geceleri etten et koparcasına ağlama , geriye doğru kasılmalar , cilltte kurulum, sırtta kızarıklık ve kabarma var.
Dr kremler verdi umarım tüm herşeye iyi gelir🙏🏻 bütün bebişlee huzurlu, mutlu ve sağlıklı olsun. Sizin bebiş de eminim ilerleyen dönemde çook güçlü biti olacak bu yaşta bunlarla savaşma gücü olduğu için😎💪🏻