Merhaba bebeğim 45 günlük, yeşil mukuslu kaka ve kesintisiz ağlama ile başladı sürecimiz. Drlar süt alerjisi dedi ilk olarak, sonra başka şeylerde alerjisi çıktı. Tahin, patates, salça, ceviz gibi. Henüz testler yapılmadı, küçük olduğundan doğru çıkmıyormuş.hala emziriyorum, mümkün olduğunca mama vermeyeceğim. Fakat bir çok gıdayı alamadıpımdan yetersiz beslenecek diye üzülüyorum. Bugün neredeyse 24 saat uyumadı. Çığlık çığlığa. Ve kabız oldu. Kendimi çok yetersiz hissediyorum. Bu konuda tecrübeli olan anneler fikir verirse sevinirim. Teşekkür ederim.