Merhaba ben bu kaşıntının uyuz olduğunu düşünmüyorum korona aşısının yan etkısı olduğunu düşünüyorum bılmmyorum siz aşı oldunuzmu? Ben olduktan 1-2hafta sonra bi kaşınıyorum anlatamam bileklerim bacaklarım yara bereiçinde şuan yazarken yıne kaşınmaya başladım doktora gıttım dedım dayanamıyorum uzak duruyordu benden hiç bakmak istemıyor gıbı tavırları vardı neyse öyle uzaktan baktı dedı uyuza benzemıyor ama uyuz kremleri verecem kullan suan aklıma gelmıyor ama kötü kokulu sıyah bı kremdi onu bı kaç gün kullandım sureklı yatak falan yıkıyoruz yok gecmıyor eşimede bulaştı o benden daha kötü oldu onun kaşıyıp yara ettıgı yerler ız kalmıştı ama suan gectı yanı demem o ki 1ay ben çektim 2-3ay eşim çekti maalesef :( gitmıyordu Allah şifa versın inşallah hemen gıder yaşadığım ıcın ne kadar kötü olduğunu bılıyorum bıde mümkünse kımseye yaklaşmayın bari başkaları yaşamasın geçmiş olsun