beratcan3446 öncelikle çok geçmiş olsun canım. Basımdan geçenleri anlatayım. Sanırım sizin tüm aileye bulaştı. Öncelikle ilk kime bulaştı ve kasintilar başladıktan sonra bekleyip zaman kaybettiniz mi çok, yada hemen doktora gittiniz mi? Esimin aralığın basında kaşıntısı başladı ben direk tahmin ettiğim için doktora gittik hemen uyuz dedi aralığın 7si falandı hatta.ben direk odayı ayirdim kızımın odasındaki koltukta yatmaya başladım. Doktor kwellada şampuan ve losyon verdi bizde olmamasına rağmen nolur nolmaz bulaş olduysa diye hepimiz sabah akşam 3er gün kremlendik. Hergun nevresimler degistirdim yıkadım 60 derecede yumuşatıcı gözüne hep beyaz sirke koydum. Çamaşırları içten ütülerim ütü gözüne bile bayaz sirke bile koydum. Esimin oturduğu koltuk örtülerini hergun değiştirip yıkadım. O süre zarfında nerden baksan 1 ay ne ben anneme gittim ne eşim annesine gitti. Bu da önemli çünkü. Yerleri sağı solu beyaz sirkeyle sildim hep. Ocağın ilk haftası doktora kontrole gittik. Uyuzun bitip bitmediğini kendiniz anlayamazsınız doktor mercekle bakması gerekiyor. Doktor baktı ve akar göremedi. Zaten esimin kasintilari epey azalmisti. O kadar emek vermissin dedi bana, iyice garanti altina alalim dedi bir üç gunde kukurtlu karisimi kullan dedi esime, biz sürmedik gerek yok size artık riskli haftalar geçmiş dedi ,gecen hafta surdu işte 3 gun boyunca. Tabii bu kükurtlu karışımın kötü yanı cildi aşırı kurutup kaşıntı yapmasi. Doktor da dedi ilaçtan kaynaklı kuruluktan dolayı kasintilar hemen kesilmez dedi nemlendirici sür sonradan dedi. Şimdi ilaç kuruluk yaptığı için bazı yerlerinde kaşıntı oluyor haliyle, nemlendirici sürüyoruz bizde. Tabi ben hala yatak odasına geçemedim iyice bi garanti olsun diyorum🤣 psikolojimi bozdu çünkü çok yaklaşık 2 ay olcak nerdeyse yaptığım temizliğin haddi hesabı yok. Umarım tez zamanda atlatırsınız çok berbat birşeymiş esimin yaşadıklarını gördüm yani