Glfdnaktr Şu an ağlayarak yazıyorum buraya miniğim yücelim dün mama sandalyesinden düştü kolu kırıldı dirseğinden sadece 1 dakıkalıgına mutfaga suyunu getirmeye gitmiştim döndüğümde kolunun resmen kopuk sallandıgını gördüm dünyam başıma yıkıldı. Affedemiyorum kendimi nasıl bıraktım onu emniyet kemeri baglıydı arasından çıkmış.. Alçıya aldılar şimdi başka Bi şehire ameliyat için gidiyoruz ameliyattan sonra Bi daha kolu eskisi gibi kullanamıyabilir gelişmeyebilirmiş😢Sizden isteğim dua okuyabilen varsa Yasin'i Şerif😔Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın hepinizin çocuklarını korusun.
babyfaceee Glfdnaktr offfff icim parçalandı okurken 😔😔😔 rabbim şifasını versinn kuzunun. Inşallah kavuşur sağlığına çok üzüldüm ya 😔
Ipek34 Glfdnaktr insallah güzel haberler alırsınız allah acil şifalar versin siz güçlü durin ki o da korkmasın . Canım benim ya. Inşallah insallah kolu eskisi gibi olur kiyamam
Deletedmom_9857 Glfdnaktr yaaaa canım benim çok geçmiş olsun Rabbim Şafi ismi ile şifasını versin güzel sonuçlar alırsınız inşallah 🤲🏻
Hohomoromu Glfdnaktr çok geçmiş olsun inşallah tamamen düzelir sorun kalmaz Allah beterinden korusun 🙏
Glfdnaktr babyfaceee inşallah.. kimin kime duası kabul olur bilinmez belki temiz kalpli bırıne denk geliriz duası kabul olur oğlum iyileşir diye yazdım 😔
babyfaceee Glfdnaktr canım benim ya kıyamam. Rabbim evladıyla imtihan etmesin kimseyi. Kafasını çarpsa yüreğimiz yanıyo çok zor. Rabbim şifasını versin inşallah. Uyku sersemi geziniyodum uykum kaçtı ya 😔
Ecelila Çok geçmiş olsun rabbim melegine şifa versin ama mama sandalyesi firmasını şikayet et 100de 100 kemerler koruma sağlaması gerekiyo hangi markaysa bu onların kabahati kendini suclama
Glfdnaktr Ecelila Ciddimisinizz hiç aklıma gelmedi kemeri açmadan arasından çıkıp atlamış sandalyeyle birlikte düşmedi yani yavrum mahfoldu 😔
Ecelila Çok geçmiş olsun rabbim melegine şifa versin ama mama sandalyesi firmasını şikayet et 100de 100 kemerler koruma sağlaması gerekiyo hangi markaysa bu onların kabahati kendini suclama
Ecelila Glfdnaktr zaten sıkıntı orda cnm cebellesip dusmemis kemerin korumasizligindan düşmüş ben olsam şikayet ederdim rabbim büyük ınsallah sikintisiz atlatır yavrum çok üzüldüm
Zeynep42 Glfdnaktr kuzum benım ya çok gecmiş olsun canım rabbım şafı ismı hürmetıne şifa versın inşaallah şu okunam ezanlar yüzü suyu hürmetıne kolu eskı haline dönsün yarabbım
Glfdnaktr Zeynep42 Amin Allah razı olsun canım benim hayatta hiç bişey sağlıktan önemli değilmiş. Gece uyutmuyor diye şikayet ederdim keşke hiç uyutmasa hep yorsa ama kolu iyi olsa.
Glfdnaktr Rukiye79 Hohomoromu nazo58 Asya39 Yekyek12 Demirbebek Sekerparem_34 renkliruya Ecelila Zeynep42 Az önce kalbimi ameliyathane de bıraktım😥😔
Glfdnaktr renkliruya omer12 çok teşekkür ederim ameliyat geçer de sonrası için çok korkuyorum ya kolu gelişmezse.😢
renkliruya Glfdnaktr Rabbim şifasını verir İnşallah.. Daha çok küçük, taze gelişir.. Önce bir hayırlısıyla ameliyat olsun.. doktorlar ne diyor?
Glfdnaktr renkliruya yarın sabah 7 de ameliyat olucak bugun cok yogundu kolu ilerde gelişmeyebilir diyolar😔