Golgecik niye bu kadar dert ediyorsun ki ? Benim kzıımda da vardı hep red durumu. 6. Aya gelğimizde artık ek gıda baslayınca memeden nefret etti. Onu öldürüyormusum gibi davranmaya basladı. Kestik memeyi. O daha rahatladı ben de valla hiç yalan değil. Zorla emzirmeye calısmak kadar sıkıcı bişey yok. Kaldı ki zaten ben basından beri de sevmemiştim emzirmeyi. Ek gıda cok güzel aldı kilo güzel almaya basladı. 6. Aydan beri akşam koyarım sabaha kadar 10 saat net aralkksız uyur. Uyku bile düzeldi. Herkes emzirmek zorunda değil bazı bebekler istemiyor olabilir