5 ay 9 günlük oğlum 2 aylık olduğundan beri doğru düzgün emmiyor. 3 aydan sonra iyice bıraktı ne yaptıysam olmadı başaramadım 😓 beraber duşa girdik, pozisyon değiştirdik, uyurken emzirdim, hoplata zıplata emzirdim, beyaz gürültü denedim, hatta acıkınca alır diye istemediği süre boyunca zorlamadım 7 8 saat aç kaldı. En son YouTube da Alibabanın çiftliği ile emiyordu boynuma koyuyordum izleyerek 10 dakka 15 dakka emmesini sağlıyordum. Ama vicdan azabı çekiyorum ekrana maruz kalıyor. Aklım beynim durdu. Mama karşıtı asla değilim hiç emmediği zamanlar mama da verdim ama onu bile 40 taklayla içirdim. Kızlar bitmiş durumdayım nolur bana bi akıl. Bu kadar süren meme reddi mi olur çocuk uykusundan uyanıyor memeyi ağzına koyunca bir iki çekiyor bırakıyor hemen. Deli etti beni 😔