Bebek yatınca hemen bende yatıyorum sizler nasıl zaman buluyorsunuz eşimle bir bardak çayı bile çoğu zaman içemiyorum bebeğim kolik sürekli ağlıyor sallanmak istiyor iki buçuk aylık ne zaman düzeliriz acaba bende sizler gibi dizi keyfi yapabilir kendime zaman ayırabilirim