Kızım 1 ay 7 günlük doğduğundan beri silikon uçla emziriyorum. Bırakmayı deniyorum arada ama tutamıyor memeyi. Uğraşıp da kavrayamayınca da sinirlenip ağlıyor. Mecbur tekrar silikonu takıyorum. Bırakmayı çok istiyorum ama bırakamıyoruz maalesef. Keşke hiç başlamasaydım. Doğduğu gün hastanede çok güzel emmişti.