Mavikelebekce Silikon uçla bebeğiniz iyi emebiliyor mu, bebeğim biberona alıştı mememi emmiyor, bide bunu denemek istiyorum
minesglm Mavikelebekce 2 ay kullandım şuan 5 aylıgız ben bıkmadan usanmadan her gün silikonu çıkarıp mememi tutturdum irade ve sabır çok önemli stres yaparsan bebek hisseder emmek istemez 2 ayın sonunda kendisi artık istemedi
Obiranne_ Doğduğu zaman memeyi tutmadı ucu yoktu zaten ucu olmasına gerek de yokmuş da bebeğim uğraştık tutmadı silikon uç aldık onu tuttu üstelik biberon da vermemiştim doğduğunda enjektörle beslemiştim 5 aylığız halen silikonla emiyor mama da veriyorum sıkıntı yaşamıyorum bazen deniyorum bıraksın diye ama istemiyor
Olimbonii Mavikelebekce Emmedi sütüm gitti naptiysamda geri gelmedi oyle mamaya devam ettik cok seyler cektik mama reddi yasadik ac kalsa bile yemedi biberon istemedi 3 bucuk aylik ek gıdaya baslamak zorunda kaldik doktor kontrolu ile zaten mama ile beslenen bebekler 4.ayda başlıyorlar biz biraz erken basladik ama düzeldi çok şükür sıkıntı yaşamadık
Mavikelebekce Olimbonii Allahım ne zor şeymiş bu annelik ya. Öf aman emmezse emmesin diyemiyorum 10 gündür bittim inanın hem bedenen hem ruhen, sağlıklı olsunlarda canları sağolsun
elifugba 8 ayligiz doğduğundan günden bugüne silikonla emiyo🤣 birakmiyo da dışarıda emzirmek zorunda kalırsam çok ugrastıriyo
Nereleregidem Mavikelebekce sekiz aylık olacak nerdeyse. Silikonla emziriyorum. İlk başlarda çok çalıştım meme reddi yaptı silikonsuz emmedi. Şimdi silikonsuz da teşebbüs ediyor bu sefer de öyle emzirmek bana garip geldiğinden alışamadım böyle devam ediyoruz 😂
Olimbonii Mavikelebekce Evet emzirmek en guzeli insallah emer uzun bir süre emmeyince çok sıkıntı oluyor bazen diyorum emzirebilseydim böyle olmazdi ama olacagi varmis demek
Srhkmc Mavikelebekce 6 ay kullandım bir sorun yaşamadım sonra kendisi istemedi eliyle çıkarıp attı hep şimdi normal emiyor. Artık kendisi kavrayabildiği yerde bırakıyor zaten 😊
OglumAsilturk Doğduğundan beri kullanıyorum ben şu an 3 aylık hiç öyle sütte azalma falanda olmadı. 3.ay atağına girdiği için günde 2 3 defa red yaşıyoruz o zamanda mama veriyorum
Tazebebe1209 4 ay 9 günlük doğduğu günden beri kullanıyoruz bırakmaya da hiç niyeti yok canım kızımın 🫠 sütümün gelişini etkilemedi hiç