Hahahaa okudum canım baya hırslıymıssın ya bunları yapsak gider hayli hayli. Ama benim cocuktan hic enerjim kalmıyor spor icin gercekten o uyuyor ben bayılıyorum gunduz yapsam aksam cocuga enerjim kalmıyor , beybimle dısarda yuruyeyim desem dogudaym hava eksilerde , bide emzirdiğim icin kür yapamıyorum siz emziriyomusunuz ? Aslında 10 kilo cok guzel verdim bu ara duraksadım nazar mı oldu anlamdım ya