beyzzsenturkk_ aynı ben ☺️ 5. Gün sağlık ocağına topuk kanı vermeye gittiğimizde orda doktora söylemiştim henüz tuvalete çıkamadım diye. Şaşırdılar tabi nasıl çıkardılar hastaneden diye ama gazım çıkmıştı yani kimse de büyük tuvalete çıktın mı diye sormadılar, gazın çıktın mı dediler çıkardılar. Neyse. Doktor muayene etti baktı karnıma normal falan . Magnesie calcinee saba verdi. Ve ben daha ilk içişimde hemen tuvalete çıkmıştım hem de hiç zorlamadan. Doktorunuza veya eczaneye bir danışın isterseniz.