dogum yapalı 5 gün oluyor sıvı beslenmeme yediklerime dikkat etmeme ragmen henuz buyuk tuvalete çıkamadım yeni yeni ayaklanıyorum olabildiğince yürümeye çalışıyorum normal dogum yaptım 4 dikisim var kabız olma dedi doktor napmalıyım sizler ne sürede tuvalete gittiniz acaba kabız mı oldum bu zamana kadar gitmem gerekir miydi