Karpuzlu_lolipop Gazı vardır annesi önce siz sakin olun çünkü inanın ne kadar stres olursanız aynı stres bebeginize geçiyor alın kucagınıza sırtını sıvazlayın gazdan aglıyodur emzik tutuyor mu bebeginiz emzik verin ne kadar verirseniz içme sebebi refleks çünkü iki temel refleksle geliyorlar dünyaya biri aglamak biri emmek ne zaman kakasını yaptı en son kabızlık var mıydı bir de bi kez gazı çıkınca gazı çıktı kesin aç demeyin çünkü ne kadar gazı oldugunu bilemeyiz kucagınıza alın gezdirin sırtndan poposuna dogru masaj yapın dizleri bükülü şekilde tutun gazı öyle daha rahat çıkar gerekirse altını açıp karnına masaj yapın ama önce sakinlk🙏🏻