İlk aydan beri mamayla besleyen bir anne olarak söylüyorum
1- her mamadan sonra gazını mutlaka çıkar ( gazı çıkınca bir daha dene eğer yemiyorsa zaten doymuştur)
2- gazı çıkamadığı sürece bebekler doyduğunu anlamıyor
3- mama kutusunun üzerinde vermen gereken miktar yazıyor zaten ona göre ver mamayı
4- 3 saate bir vermeyi dene zamanla alisacaktır zira mama da anne sütü de üst üste yenildiği zaman inanılmaz gaz ve huysuzluk yapıyor daha içtiği mama sindirilmeden sen tekrar mama yaparsan bu başlı başına bir huysuzluk sebebi
5- mama markanı değiştire bilirsin eczanelerde deneme paketleri var onlardan al ve bebeğinin kaç saat dayandığını ve hangi mamanın doyurucu olduğunu birde hangisini sevdiğini daha iyi anlarsınız
❗Nerden biliyorsun dersen bebeğim 1ay küvezde kaldı hastanedeki hemşireler saolsun bizi çok güzel bilgilendirdi biz bile 3 saate bir girip emziriyorduk yoğun bakım da gerçi benim oğlum pek emmedi ama olsun 😌
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ☺️♥️